Mom262 Elifxx12 valla bizimkinde emince uyuyor yatağına koyuyorum gözlerini açmış beni izliyor ne yapmalıyım bilmiyorum 🤷♂️
idilolo Mom8763 benimki de geceleri zombi, 2 ay 16 günlük. As önce bir uyku eğitmeniyle konuştum 4 ay düzen beklemeyin onların beyni daha yeni gelişiyor dedi.
Elifxx12 Mom262 Uyuyacak galiba sabahtan beri uyumuyor uyumuyor yalvarıyorsun gözünün içine bakıyorsun uyusun diye. En sonunda uyuyor bu seferde özlüyorum ben yatıp uyuyamıyorum bu hep böyle oluyor şuan yatırdım uyuyacak ama nasıl üzülüyorum 😔😔🥲
Mom262 Elifxx12 valla bende de oluyor sonra diyorum üzülme karpuz yata yata büyür bırak uyusun bide uydururken gözlerinin içine bakma o zaman senle durmak ister uyuyunca git öp bol bol🥰benim yerime de öp