Mucizemsin21 yok yok aklına kötü şeyler getirme. Başın ağrısa internette kanser çıkarsın. Benim bebeğimde aynıydı yay gibi gerilirdi tiz tiz çığlık atardı zıplatmayı sallanmayı çok severler. Karnını ayağını sıcak tutun her beslemeden sonra mutlaka gazını çıkarın bu çok önemli (ağızdan ) bol bol gaz masajı yapın hergün duş yaptırın Gaz için bi çok damla var biz onlardan kullandık ama çok fayda etti diyemem malesef tek çare zaman 3 aydan sonra baya azalıyo