Kızlar 43 günlük oğlum bazen ağlıyorken kucama alıyorum kendini yay gibi yapıyor semsert kasıyor geriye atıyor gazdan mı bu internette kötü şeyler yazıyor sürekli her ağlamasında yapmıyorda yaptımıda saatlerce sürüyor kucamda pışpış zıplatarak sakinleştiriyorum beyinle ilgili bişey olabilir mi 🥺