Buglem_Bugra Kizlar bende bugün aksam snovac asi olcam pihtillasma olduğu için biontech tavsiye edilmiyor benim için olursanda bazı riskleri varmış sinovac olanlarda yanetki olarak ne yaşadınız
Minigimm1 Deletedmom896 geçmiş olsun bir önceki postunuzu okudum da benim ilk doz sinovac ta aynı belirtirler oldu sabah 5 te acile gittim emirdiğomim için sadece parol verdiler ya 3 gün sürdü daha ikinci dozu olamadan bugün karantinaya girdim eşimin testi pozitif çıktı onun da 3 doz aşısı var şükür çok kötü durumda değil grip gibi sesi sadece Rabbim şifa versin herkese
YoldasYilmaz dinibilgicianne bendede boyun tutulması oldu yastıktan diye düşünmüştüm simdin daha az ağrıyor.