Deletedmom896 hala olmadım. Olsam mı, olmasam mı bilemiyorum. O kadar çok söylenti var ki. Yok ileride olacak hastalığı öne çekiyormuş, yok kalp krizi falan deniyor. Çocuklarda ortaya çıkmış özellikle kalp krizi. Bunları duydukça korkuyorum. Korudum kendimi bu zamana kadar. Bulaşmadı ama etrafımdaki herkes aşılı bu daha da korkutuyor beni.