Ceren255 Ogulcan o konuda haklısın canım sudokrem diye bi krem var onu kullanıyodum normalde pişiklerine bunu sürdüm dahada berbat oldu dahada açtı yarayı
Yademveannesi Ceren255 Sudokrem günlük kullanım için aldm ben hiç memnun kalmadım. Günlük Bepanthol ve mustela iyi. Bebeğim 10 aylık. Hepsini denedm neredeyse 😄
Yademveannesi Ceren255 Evet mesela önce birini sür üzerine diğerini güzelce karıştır sürerken. Gerçekten işe yarıyor. Yara gibiydi neredeyse bizimki. Bi de sık sık suyla da yıka. Rahatlatıyo
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ceren255 İmpetex trosyd ikisini karıştırıp ince tabaka halinde 3 4 kere günde en fazla sürün iki güne geçicek inanın.
Lenabebek Ceren255 alerji kaynaklı olabilir inatçı pişikler. bi doktora göstermenizi öneririm bizde yaşadık çünkü
Anneacemi56 Ceren255 canim benim oğlum alerji cocugu geçmeyen pisiklar oluyor her altını kirlettiginde beyaz sabunla yıkıyorum o şekilde geçiyor
Anneacemi56 Ceren255 bu arada kullandığınız kremde yaraya dönüştürmis olabilir hassas bir cilde sahipse bide
Tuceeee Ceren255 kızım 2,5 aylık. Rif ampül aldık(doktor yazması gerekli,sağlık ocağındada yazabilir) inanın 2 günde geçti.Tek iyi gelen o oldu.Kullanmadığım krem kalmamişti
Glbhrylmz Ceren255 aynen fotoğrafını da at. İnşallah sana çok basit bir şey önerir gerek kalmaz tez vakitte geçer
ayazasaf Ceren255 ama 3 günden fazla sürülmeyecek bu trosyd gibi mantar ilaçları. Zaten hemen geçiriyor. Poposunu yıkayıp yumuşak bi bezle kurulayın bu karışım kremden bolca sürüp bezleyin
Vanilya Ceren255 Bu tarz bir alerji yaşadı kızım. Doktor en son cildiyeye yönlendirip bir karışım denedik. Onunla bile zor geçti. Yediği bişey alerji yapmış olması muhtemel. Kızımında öyle başladı.