Mom62636362 ikizlerinannesi2985 Ya nem makinesi alabilirsin ya da kaloriferin üstüne bir tas su koyabilirsin canım. Ben bu sene nem makinesi alıcam, öbür türlü pek işe yaradığını zannetmiyorum
elcn4139 Mom62636362 bende muslin ortuyorum ama burda hhavalar sogudu artik ince battaniyeye geçeyim. kaloriferlee yanana kadar
elcn4139 ikizlerinannesi2985 2 aya yanar herelde kalorifee dogal gaz yada sobalar , bu kadar örtmeye gerek kalmaz
Paradiseeeee elcn4139 ellerini kapatma zaten tehlikeli ben beline kadar örtüyorum kenarlara sıkıştırıyorum açmasın diyr ama ayaklarıyla itiyor gene her saat bası her ık demesine kalkıyorum beşiği başucumda zaten
Sevda6767 ikizlerinannesi2985 benimkiler de ikiz 7aylik olmak üzereler. Asla üstlerini örtemiyorum. Biri bismillah bugün hafif öksürüyor bile. Uyku tulumu kullanmıştım büyük kızımda. Bunlara da şart
Defnolita elcn4139 yazlık ve kışlık uyku tulumları en güvenlisi,açma ihtimali de yok.Evin sıcaklığına göre tog değerini seçip alabilirsiniz.
gezentianne elcn4139 Uyku tulumu alacaksınız😍 TOG değerler oluyor uani iplik sayısı kalınlıgı. Kışın 2 TOG yorgan gibi oluyor LCW tulumları begeniyorum. Bu mevsimde ise ince yazlık uyku tulumu,sonbaharda tog 1 veya 1.5 ideal içine sadexe zıbın giydirirsinz
DogaLina elcn4139 ustunu ortmeyin bebeginizin cok tehlikeli. 2 yasina kadar. mevsime gore uyku tulumu alin giydirin hem ustunu acti derdide kalmiyo.