ikizlerinannesi2985 Canım ben battaniye örtmeye başladım o aylarda hep, sık sık gidip üstlerini örttüm açtıkları için ☺️ tulum da kullanırım istersem ama bebekleri alıştırdım battaniyeye, yataklarına koyduğumda böyle üstlerine çarşaf serer gibi seriyorum yüzlerini de kapatıyor, hemen sarılıyorlar çarşafa çekiyorlar yüzlerinden, bunu da her yatma vaktinde yaptığım için uyku rutini gibi bir şey oldu. Mesela eşim battaniye atmaz üstlerine o vakit uykuya geç dalarlar 😅 yaz mevsiminde müslin örtü kullandım, şimdi pazen battaniye çıkarttım. Biraz daha havalar soğuyunca el örgüsü battaniyeleri var. Görece daha kalın ve ağır (ama tehlikeli seviyede değil) onu kullanıcam, uyandıkça da üstlerini örtücem ☺️