Minik_minik Eymen20211 prenses bebe 10 numara Bir sürü alış veriş yaptım kızıma malları çok güzel Ben 9 12 yaş alırım öyle de aldım Bir tık büyük olur ama uzun süre kullanır Bende alışveriş yapıcam ordan da alıcam kıyafet
Cgdmltr93 Eymen20211 yok hayır ben memnundum kumaşları güzel. Hafif toparlıyor ama çekmiyor. İsterseniz karışık alın 9-12 12-18. Büyükten zarar gelmez zaten kolları paçası manşetli.
semaahmet Eymen20211 ah bilsem 3.6 ay aldım ozman hepsi dar biri patlak msj attip söyledim siz yaptınız dedi sonra makineye attım renkleri gitti bütün çıtçıtlar koptu iğrenç di bidaha internnwt almadım orayoda hep şikayete ettim haram olsun
Cgdmltr93 NSZA2020 toplu alışveriş yapmayın denemelik bi iki parça alın baktınız hoşunuza gitti bedenlerini ona göre ayarlarsınız