Hanımlar bu sayfalardan alışveriş yapan varmı varsa malları kalıpları nasıl porsuma veya çekme yapıyor mu. Bebeğim 4 aylık kaç aylık almam gerekiyor bu kışı rahat çıkarabilmesi için çok da üstüne yapışsın istemiyorum. Dışarısı malum çok pahalı buralar çok uygun 30 liraya çok iyi takımlar var sizlerde bakın fikir olsun. Alışveriş yapanlardan da tavsiye almak isterim