Mom8763 Hayır sakin öyle yapma acısı alınmadan olmaz yiyemezsin öyle şey mi olur
zeytinlerini topla biz diliyoruz uzunlamasına 3 4 kere yan yana ama sen işlersen kirabilirsin nasıl seviyorsan kavanoz olur leğen olur icine koy günlük suyumu değiştir mutfak tezgahında dursun 1 hafta sonra bak tadına acısı nasıl acıysa 10 gün bekle tadıma bak ben baya tatlılaşmış zeytin seviyorum acı zeytin yiyemem 15 gün günlük suyunu değiştiriyorum 15 günün sonunda kavanoza koyuyorum bi tasa suyumu ayarlıyorum 2 3 kilo ise 4 5 yemek yasığı koy tuzun kalitesi nasıl onu sen bilirsin karıştır kavanozun içine koy kapağını sıkıca kapat dolaba koy yedikçe çıkart o şekilde tuzlu olmaz zaten fazla acı suyla bekletme içinde öyle asla olmaz acısı çıkmadan zeytin mi olurmus