BM22121 Ek gıda sürecimiz çok kötü geçiyor çok as besini kabul etti nerdeyse ne versem yaramıyor kafayı yemek üzereyim sizler nasıl ilerlediniz bu süreçte
tavsaninannesi BM22121 5 aylıkken başladık şuan 9 aylık kısıtlı veriyorum mecbur hala yeni biley verirken 3 gğn kuralına devam ediyorum sabahları yulaf unu ya da prinç unuyla mama yapıyorım içine genelde muz keçiboynuzu özü arada zeytin koyuyorum çorbalarını yeşil kabak patates soğan havuç alerji yapmıyorsa kırmızı kapya biber haftada 3 gğn çorbasına kuzu kıyma bide yumurtasız arpa şehriyeyle un kavurmasoyla falan dönüşümlü çorbalar yapıyorum neye alerjisi yoksa dönüştürüyorum yani bide pirnç unu ve herhangi bir meyveyle ara öğün mama yapıyorum gece yatmadab önce eğer gün içinde çok iştahlı olmazsa kaşık maması yapıp içine alerjik bebek maması koyup yediriyorum seçebek kısıtlı
Sengul2016 BM22121 bizde aynı durumdayız neredeyse hic bir sey yemiyoruz ve yumurta sut ürünlerine karşı alerjisimiz var sadece bazen domdes ve salatalık yıyor nerdeyse 9 aylık olacaz
BM22121 tavsaninannesi evet çok kısıtlı bizim reflümüzde var pirinç denedim kustu irmik verdim kustu bende şaştım artık
BM22121 tavsaninannesi canım birde zeytin demişsin siyah mı ben reflüden dolayı hiç veremem diye düşünüyorum yeşilde tuzlu oluyor
tavsaninannesi BM22121 reflü bizimde vardı o kadar yormuştuki beni ne versem çıkarıyordu yavaş yavaş kendiliğinden azaldı sonra yulaf unu denedinizmi ben yulaf unuyla yapıyorum çoğu sabah mamasını
BM22121 tavsaninannesi kaçıncı ayda azaldı bizim hala azalmadı aldım yulaf unuyla tam buğday unu önce irmik denedim onlarıda deniycem
tavsaninannesi BM22121 6. Ayda azalmaya başladı alerji yapan bi gıda yediğinde yine tekrarlayabiliyor. İrmik kabız yapıyor benim bebeğimi zaten bağırsak tepkimelide old için alerjisi ben tercih etmiyorum yılaf unu çok rahat ettirdi
BM22121 BarlasMomm ya gerçekten çok zor çıkamıyorum işin içinden alıştı ek gıdaya istiyor ama ne vereceğimi şaştım yanagı kızarmaya başladı
Hilaleker96 Bizde 1 yaşında inek sütü,yumurta, buğday,fındık,keçi sütü,et çoklu besin alerjisi 6.aydan beri devam ediyor.egzama var dolayısıyla domates de yiyemiyor ne versem kızarıyor🙄
BM22121 Hilaleker96 bizdede kırmızı gıdalar yasak süt yumurta yasak ama şuan ek gıda süreci de kötü gidiyor
BarlasMomm BM22121 bizimde yanagi gozlerinin etrafi kizariyor her gun. Bende ne verecegimi sasirdim her gun ayni seyleri veriyrum mecburen
tavsaninannesi BM22121 yok siyah tuzsuz zeytin canım ya da normal evdeki zeytini bi gün önceden suya koyup sabaha bekletip sabahta sıcak suya tekrar biraz koyabilirsin tuzuda gidiyor yumuşuyorda
BM22121 tavsaninannesi bende bildiğimden değilde muhallebili yaparım diye düşündüm yulaf unuylada yapılıyor ama galiba dimi bende vereyim o zaman ya bizimde bağırsak tepkimeliydi bu ara ne dokundu bilmiyorum arttı tadım sırasında olmadı sonradan tepkime oldu hangisine oldu bilmiyorum