Oğlumda öyle olmustu benimde ılık çay pansumanı cok iyi geliyor dr önerdi ½ gün yaptım hemen geçmişti gözlerini acamıyordu çapaktan yapışıyordu resmen sütünü sağ diyenlrde oldu ama emmiyordu onunda etkli olduğu söyleniyor…ama çay hemen etki diyor geçmiş olsun