Merhabalar. Kızım 2 aylık. Onceki gunlerde birsey yoktu. Dün gözü capaklanmaya başladı zamanla gittikce artı. Bir onceki gun de 2 ay asilarini oldu agladi falan bende heralde goz şeyleri tikandi dedim. Artinca biryerden donerken de doktora ugradik o da damla verdi capaklanma deyince bakmadi bile. Ama kizimin gozu gittikce sisti ve kizardi. Simdi baktim capaktan kapanmis. Diger gözüne gore de küçük sanirim sislikten. Sildim damla damlattim ama icim hic rahat degil. Ya galiba gun icinde ben bazen elimi de vurdum o anlık capaklari alayim diye ondan da mi oldu bilmiyorum napsam. Bayagi da kötü görünüyor.