İlk zamanlar benim oğlumun da uyku saati resmen 01:30 du. Ne yapıyosam öne çekemiyodum. Sonra baktım olmuyo kendi rutinlerimizi oluşturduk. Oturma odasına iyi geceler, banyo da el yüz yıka, odamızda alt temizliği, kıyafet değiştir gece lambası yak uyut😂 ilk zaman istemedi ki bizde de gündüz uykusu yok gibi bişey 10 15 dakika maksimum. Önce 23:00de uyumaya başladı sonra 22:00 a aldık şuan en geç 21:30 da uyuyor gündüz de uykuları da baya düzeldi gece uykusunu alınca. Ve bir yerde okumuştum çocuğu yorunca daha çok uykusu gelmez diyordu aksine uykusu dağılıyormuş.🤷♀️