MelisT Annelik30 hangi spreyi kullanırsanız kullanın sümükleri yumuşadıktan sonra çekmeniz daha çok rahatlatır diye düşünüyorum çünkü çekmedikten sonra yine sertleşip tıkanıyor 🌸 Bende sterimar kullanıyorum bebeğime sıktıktan bir süre sonra çekiyorum 🥰
MelisT Annelik30 ama bu ay çok tıkandı burnu ve sterimar açmadı doktorda xlear burun damlasindan verdi ondan memnunuz 🌸
Hebelehubelee Keskeuyusamm merhaba strimarin acildiktan sonra kullanım süresi var mı üstünde Türkçe yazı bulamadim da
minnakbaby Annelik30 burnunda kuru gorunen sumuk varsa kagit havlu parcasini kivirarak ucundan kalem ucu gibi sivri yapin. Onu burnuna sokup bikac çevirin hemen cikiyor. Bunu doktorumuz onermisti. Daha Sonra da sterimar sikip cekin icinde kalanlari
ipekk96 MucizeAnnesi1 merhaba kay aylıkken bebeğiniz kullanmaya başladınız benim bebeğim 5aylık kullanabilirmiyiz acaba
MucizeAnnesi1 ipekk96 2 aylıkken başlamıştım şuan 6 aylık hala kullanıyoruz hergüj kullanmıyorum . Grip olursa arada burnu tıkalı olursa felan .