Bebeğim burun serum fizyolojik sıkıp aspiratörle çekmeyi reddediyor artık sterimar baby burun spreyi aldım bunu sadece sıkmam yeterlimi ama burun içinde kalan sümük ne olacak tekrar çekmem gerekecek mi bilemiyorum bilen arkadaşlar cevap verirse cok sevinirim