Mommyishome ben babe’nin kremini almıştım, uzerinde emzirme öncesi temizlek gerektiği yazıyor. Krem sonuçta,illa kimyasal madde var içinde, hic risk almadım o yüzden. Ama şuan sizin durumunuz acil, gerekn neyse yapmalısınız. Umarım kısa sürede sağlıklı, acısız günlere kavuşursunuz 🙏