Emzirme sonrası maden suyu ile temizleyip zeytinyağı sürüyordum, bir sonraki emzirmeye kadar acısı azalıyordu, kısa sürede de geçmişti acım. Krem sürmek zor geldi, emzirme öncesi temizlemek zorundaydım. Zeytinyağı işime yaradı, ayrıca kendi sütümü de sürüyordum o da işe yaramıştı.