Kuzeyimmm merhaba benim kızım 11 aylık ben hala kaynatıp ılıtıp öyle yıkıyorum çünkü kullandığımız sıcak su site suyu olduğu için sarı-turuncu akıyo depoda ilaçlanıyormuş🤷🏻♀️ Elimden gelse kendi banyo suyumu da kaynatırdım o kadar kötü😒 ama normal su da olsaydı muhtemelen ilk 6 ay kaynatıp ılıtırdım çünkü dsi nin 3 aylık dönemlerde kullanım sularına ilaçlama yaptığını biliyorum ve ilaçlı suyla bebeği yıkamanın bi anlamı yok diye düşünüyorum