Kuzeyimmm Kızçeler hayırlı Ramazanlar. Sizlere sormak istediğim şey bebişlerinizi kaçıncı ayından sonra banyo sularını kaynatıp soğutmadan yıkamaya başladınız?
Mltmrzgr Kuzeyimmm banyo suyu kaynatılıyormu ? İlk kez duyuyorum 7 buçuk aylık oğlum hiç kaynatıpta yıkamadım
Babe Kuzeyimmm ben hic kaynatmadim 10.gun gobegi dustu ondan beri cesmeden doldurur kovaya yikarim sasirdm siz kaynatiyor musunuz🤷♀️
Fatma--- Çeşme suyundan hastalık kapabilir diye demiştir arkadaş. Ben arıtma suyu ile yıkıyorum. Ama bir kitapta okumuştum 6. Aya kadar diyordu.
Kuzeyimmm Fatma--- ben Çeşme suyunu kaynatıp yıkadım hep. Aynen mikrop kapmasın diye beni anlayan birinin çıkmasına sevindim :)
Findikkurdu Bukadar pimpirikli olmayin bence suya karsi icirdigimiz ilaclardan sagliksiz yedirecegimiz paketli gidalardan daha saglikli sonucta ilaclaniyor
green Findikkurdu ve aynı zamanda istediğimiz kadar pimpirikli olalım zaten okula gitmeye başlayınca herşeyi tadacak yaşıyacak 😂
oglummmm Kuzeyimmm Bize doktorumuz göbek bağı düşene kadar normal içtiğimiz suyu ısıtıp yıkayın demişti . Göbek bağı düşüp iğleştikten sonra normal yıkandığımız suya geçtik.
Happygirl10 Bizim ağzımıza çeşme suyu kaçtı ve kakasının rengi siyaha yakın olmuştu tahlil yaptırdık çeşme suyundan mikrop çıktı kakada antibiyotik kullandık ara ara tekrar ediyor bu yüzden kafası için ayrı su kaynatıyoruz sadece şimdilik
Babe Kuzeyimmm dogrudur ilk kez duyuyorum simdilik herhangi birsey yasamadik 3 ay 28 gunluguz bu saatten sonra kaynatmamin anlami yok galiba😂
G_ADAN Kuzeyimmm bende hiç kaynatmadım. O kadar detaya giremem açıkcası doğduğundan beri her gün yıkıyorum o her gün o eziyete katlanamam yani🤷♀️😂