Martannesi12 Oğlum 2 gün sonra 6 aylık oluyor . Boyu 74 cm kilosu 8300 gram . 2 alt dişi çıktı ve emeklemeye çalışıyor , zıplayarak ilerliyor 😅 Sizde durumlar ne anneler ?
Yagmuurr Martannesi12 Benim oğlumda 6 buçuk aylık 12 kilo 75 cm bizimde iki alt dişimiz var 5 buçuk aylıkta çıktı aynı şekilde oyuncaklarını diziyorum önüne mesela sevdiği oyuncağını sağa sola yuvarlanıp sürüne sürüne alıyor eline eline geçen herşey hoop ağıza 😂 desteksiz kısa sürede olsa durabiliyor yani ne istediğini ne istemediğini artık anlayabiliyorum günüm dolu dolu geçiyor çok fena çok 🤦🏻♀️
Burcinisp Martannesi12 6 ay 10 günlük. 10 gün önce 7700 idi boy 66 cm. Ek gıdaya başladık. Tek tek kuralını uygulamıyorum. Doktorum gerek yok dedi. Uzun süredir desteksşz oturuyor zaten. Bütün günü beni öpmek ve suratımı yolmakla geçiyor. 😅
kaymakliekmekkadayifi Martannesi12 aaay bebislerin boylari görünce benim kizim cok tifil geldi gozume😂😂 bizimki 6 ay 1 haftalik. 1 hafta once 65 cm 7 kilo cikti. Zaten max boy 1.55 1.60 gozukuyo😂😂😂 desteksiz oturabiliyoruz eneklemeye calisiyor kendini one ata ata sürünüyor. Buldugun her seyi yemeye calisiyo ve kafamda sac bırakmadı asilip koparmaktan😂😂 aa tabi 2 tanecikte disimiz var. Su an diğerleri cikcam diye uğraşıyor
Omertugra20 Martannesi12 6 aylıkken oğlum kilosu 8.900 boyu 71 cmdi suan 11 aylık kilosu 11 boyu 82 cm 😂
Martannesi12 Yagmuurr Bu halleri çok tatlı ama ya , bundan sonraki süreç de keyifli olur umarım ☺️ Bizim de 5,5 aylıkta çıkardı ama üstler henüz çıkmadı , ağrısız çıksın inşallah 🙏
Martannesi12 Yagmuurr Ek gıdaya geçtiniz mi peki ? Ben 1 haftadır tadım yaptırıyorum ama henüz bir düzene girmedik ek gıda konusunda
Yagmuurr Martannesi12 İnşallah sizinkide ağrısız geçsin🙏🏻🥰 Evet ek gıdaya geçtim biraz da erken başladım şuan düzenli olarak veriyorum
Martannesi12 Metehan123 Valla benimki hep zayıf olduğu için normali 12 diye düşündüm 😅 Maşallah bebişe 🧿
Metehan123 Martannesi12 kiz yok ne normali arkadasimin oglu 14 aylik 9.5 kilo bana da baya fazla geldi kilosu
Ezgialp Benim kız 8 buçuk aylık at binebiliyor hancııı et getir diyip yemek istiyor yanında kımız şerbeti içiyor ütüsüz kıyafet giymiyor
Martannesi12 Burcinisp Ahahaha benimki de saçlarımı yolup duruyor ya 😅 Oturma konusunda oğlumla çok ilgilenemedim sanki 😐
Yagmuurr Martannesi12 Ben ilk önce sebzelerle 3 gün kuralı ile başladım ama doktor gerek yok hiç yorma kendini kendiniz ne yiyosanız tabi bir kaç alerjik bişey söyledi onlar dışında verin çocuğa tuzsuz olsun dedi ben mesela havuç kabak patates fasulye şeftali elma armut muz püre yapıyorum bunlarla hepsi bir değiş yanlış anlamayında 😂ev yapımı tarhana veriyorum ev yapımı yoğurt cicibebe salça yaptım mesela onları veriyorum yumurta sarısı veriyorum küçük çay kaşığıyla pekmez veriyorum kız yazarken farkettim herşeyi vermişim anlicağın😂
Burcinisp Martannesi12 valla bi baktım oturuyor 😀 bebekten bebeğe çok gark ediyor. İlgilenmekle pek alakalı değil. İlk kızım daha farklı idi. Bu kızım daha hareketli ve atik
Martannesi12 kaymakliekmekkadayifi Ama erkek çocukları daha uzun olur zaten ☺️ Sizin de erken diş çıkarmış o zman , ağrısız çıkarsınlar diğerlerini de 🙏🥰
Martannesi12 Yagmuurr Ben bugün yumurtayı sordum da 9 aya kadar vermeyin dedi aile hekimliğindeki hemşire . Ben de sebze ve az da olsa meyve vermeye başladım . Günde kaç defa veriyorsunuz peki ?
Martannesi12 Omertugra20 Dört gözle bekliyorum ben de oğlumun 11 aylık olmasını 🥰 Umarım biraz daha düzene giriyorlardır o dönem