Nlykrm Biz de 5 gün önce olduk. 8 aylığız çok rahat atlattık. İlk çişini yaparken ağladı eve gelince sonra inanılmaz hızlı iyileşti. Ertesi gün normal hayatımıza döndük.
Splash-Splash-Love Btlervtgr 1 yaşından önce yapışıklık olma ihtimali çok yüksek neden yaptırdınız sağlık sorunları dolayısıyla mı?
Btlervtgr Splash-Splash-Love yok canım bir sorunumuz yoktu Doktorumuz yaptırabilirsin çabuk iyileşir bezin içinde hiç zorluk çekmezsiniz 1 yaşından önce yaptır kalırsa 6 yaşına kadar beklemek zorunda kalırsınız dedi çok kolay oldu zaten şimdi den iyi ki yaptırmışım diyorum çünkü gerçekten anlamıyo normal bir şekilde devam ediyor