Btlervtgr Evett kızlar bugün sünnet olduk üç ay 6 günlüğüz . Ankara Mamak Yeşilbayır polikliniğinde sünnetimizi olduk doktor o kadar ilgili ve iyiydi ki çok memnun kaldık.Sorularınız varsa cevaplarım.🌸
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Btlervtgr Merak ediyorum 3 aylıkken zor oluyor mu? Şuan durumu nasıl daha erken olsaydı diyormusunuz?
Btlervtgr AyPerisiVeGokPrensininAnnesi İlk eve geldiğimizde çişini yaptığında ağladı canım daha sonra kremini sürdüm calpol ve pedifen verdi doktorumuz dönüşümlü onu verdin şimdi daha iyi şükür uyudu . Daha erken yaptırsaydım demedim henüz canım ama pişmanda olmadım yaptırdığıma
Birmartannesi Btlervtgr en iyi zmaan emin olun ben 6 aya yakınken yaptırmıştım aynı şekilde ilk cisinde agladi fitille kremle 3 günde topladı şu an 18 aylık iyi ki once yaptirmisim dedim şimdi eli sürekli pipisinde
Btlervtgr Ben-matilda Hayır doktorumuz söylemedi antibiyotik verdi agrı kesici birde krem verdi birde yarın banyo yaptır dedi normal yıkayabilirsin dedi
Btlervtgr Hilal365 MaşAllah paşaya 🧿 bende hep acaba dedim canım ama küçükken bezin içinde daha çabuk iyileşiyormuş anlamıyorlar ne olduğunu ve en önemlisi narkoz almıyo bu yüzden istedim
Nesizade Hilal365 hayır küçük değil kesinlikle yaptırın biz pandemi var diye erteledik 14 aylık oğlum anca yaptırdık ama çok pişmanım erken yaptırmadıgıma büyüdükçe zor oluyor küçükken anlamıyorlar
Birmuallime Hilal365 şu an tam zamanı bence 3 ay 10 günlükken yaptırdım 1 haftada iyileşti. Hiç zorlanmadım ilk çişinde de ağlamadı.sadece ilk gün calpol verdim 2. Gün ona da gerek kalmadı çok rahat geçiyor bu dönemde
Ben-matilda Btlervtgr bize 3 gün banyo yasaktı 3 gun boyunca pansuman yaptık ve 15 gune kadarda zeytın yagı döktük morarma bile olmamıştı
Btlervtgr Ben-matilda doğrudur canım bizede doktor banyosunu yaptırabilirsin dedi ama ben korkuyorum ağlayacak diye çok şükür gece güzel geçti şimdi sargıyı aldım kremini sürdüm emdi calpol verdim uyucak yine
Btlervtgr Birmartannesi evet canımm öyle söylemişlerdi bana da hep bende bugün dedim iyi ki yaptırmışım
mavipinokyo Ben 18 günlükken yaptırdım hanimlar şu an daha 21 günlüğüz ve iyileşti bile.. ne kadar erken o kadar iyi bir şey anlamadan olup bitiyor