Eminelif20 benim kullandığım aparat yüzüme komple takılıyordu.üst diş tellerime küçük lastikler geçirip öne doğru aparata takıyordum.

2000 senesiydi, aldığım aparat 70 TL civarıydı. Tabi o zaman da dolar bazında satıyorlardı, fiyatı yüksekti.
2 sene kullandım onu.
Size damak genişlemesi yapılacak, dediginiz gibi içeriden takarlar.
Aslında benim de üst damağım da dardı. Önde köpek dişimin biri yukarıdan indirildi o derece. Simdi de eski haline döndü neredeyse. Ameliyat olsaydım üst çeneyi genişleteceklerdi.
Fiyatlar sanırım dolar bazında. O yüzden bu kadar pahalı diye düşünüyorum.