Eminelif20 Yaa çok teşekkür ederim🤗 valla şöyle söyleyim, şu dünya da hayalim dişimi fırçalarken fırçanın bütün dişlerime değmesi (çok çarpıktı dişlerim) ve ağzımı kapatmadan rahatça gülebilmekti. İkisinide yapıyorum çok şükür.😁 Tel çıktıktan sonra da dişinin ölçüsünü alıp plak veriyorlar işte onu da kullanmak gerekiyor yoksa diş kökleri hareket halinde olduğu için,yıllarca alışık olduğu düzene döner demişti doktorum,ama bil bakalım kim bi kere bile kullanmadı? 😂 Ona rağmen hiç değişme yaşamadım ben.Dediğin gibi biraz sabır ve cesaret sonrası çok güzel olacaktır eminim.🥰