Aybkezr minikcivcivinannesi Canım emzirmeyi dene sürekli çünkü bebeğin dudağı memeye degdikce artıs olacaktır sürekli emzirme yollarıma bak elinden geldiğince ins emer neden kabul etmedi memeyi
minikcivcivinannesi Aybkezr sütüm 4 güm gelmedi o yüzden biberonla verdik oda biberona alıştı. Memeyi hergün kaç defa deniyorum vermeyi ama kıyameti koparıyor
Aybkezr minikcivcivinannesi Ay canım ya kıyamam ya ozaman süt arttırıcı şeyler dene canım ins artar dolar taşar sağıp sağıp dolaba at buzlukta filan bekleme süreleri var atabilirsen at yani
minikcivcivinannesi Aybkezr anca 3 saatte bir doluyor göğsüm onda da zaten bebişi doyuruyorum hiç ekstra dolaba koyamıyorım
Aybkezr minikcivcivinannesi Allah yardımcın olsun canım ins dolar dolar taşar hep rabbim yardımcımız olsun
2015 Aybkezr benim sutu m de akşam üzeri azallirdi bide bebeğim o ara kolik sancısı başlarda stresten iyice damla damla olurdu gündüz üstüm başım süt olurdu akşam üstü damla damla stres yapmayın hemen etkiliyor sadece su içmeye ağırlık verin