flowermomsanrm böyle şeyler iş yükünden dolayı oluyor. cnm aynı durumu biz iş yernde yasamştk. Dogum iznine ayrılan arkadasn yerne eleman almaları gerekırken o kız gelene kadar bütün işi bizlere yıktılar bi kişi eksk aylarca calstk yani. Ama biz şirkete kızıyorduk sonucta dogum izni devletin tanımıs oldgu bi hak. Ama şirket telafi etmek yerne bize yıktı yani kıza izni biz verms oldk. :) Ama yinede kmse ona kızmadı calstgn yer enterasanms. Bence tazminatı yakma. Senden şikayetci lerse işine son vermelerini istee tazminatı al hiç deglse