flowermom hemen arabulucu bi avukatla görüşün. Avukatın talep geçtiği gün itibariyle işe gitmenize gerek yok. Arabulucu da haklarınızı isteyin eğer vermezlerse dava açacağınızı şimdilik bunları talep ettiğinizi ama sizle iyi olmak yerine davalık olmayı seçerlerse, sgkdır vergidir her pisliğinizi de ispatlı şekilde şikayet edeceğinizi söyleyin. Zaten Arabulucuya gitmeden dava açamıyorsunuz. Belki arabulucuda çözülür iş.