busrada_21 canım ben verdım bir aylıkken basladı gaz sancılarımız aynı zamanda kakasınıda 4-5 gunde bır yapıyordu cok ıkınıyordu ıkı cay kasıgı kendıme yaptıgım rezeneden ılk ona verıyordum sonra ben ıcıyordum gercekten cok rahatlatıyordu ama sana tavsıyem her gun verme bunyelerı alısıyor ben ıkı uc gunde bır verıyordum kakasını cok ıkınmadan yapsın dıye. Gaz ıcın sab sımplex kullanıyordum bıze cok ıyı geldı ve yuzustu uyutmayı dene gunduzlerı cok guzel gaz cıkarıyorlar 3 aylık olduk cok sukur gaz sorunumuz kalmadı sadece gecelerı uyurken cıkarmakta zorlanıyor o kadar