busrada_21 canım oğlum suan 5 aylık bizde 40ndan sonra gazı oldu 1 2 ay kadar sürdü bende vermiştim bence az az verilebilir en azından rahat eder bebek. Ben rezenenşn kendisini yanı tohum gibi olan ondan almıstım kaynatıp içiyordum oğluma da bir dönem verdim ara ara