Eylulycakan AsyazeynebinAnnesi ben kızım kaka yapamıyodu diye doktorun tavsiyesiyle zeytinyağı verdim çocuk 3 gün üst üste beline kadar kaka yaptı
AsyazeynebinAnnesi Eylulycakan hakiki zeytinyagini cok icirdim bende kabiz olmustu bi kac defa doktora danıştım hicbirsey olmaz dedi verdim gayet guzel yapti kakasini
Eylulycakan AsyazeynebinAnnesi hmm benim annemde abimin kızına 4 aylıkken bişeyler tattırıyordu ama ben hala korkuyorum
AsyazeynebinAnnesi Eylulycakan ya canm hicbirsey olmaz eskiler nasil buyutmusler o cocuklari , valla cok sukur kizimin sagligida , kilosuda simdi gayet iyi
Gelincik AsyazeynebinAnnesi iyi cesaret prematüre bebege emek suyu vermek kimin gazına geldiniz merak ettim doğrusu
MMertinannesi Eylulycakan pekmez o kansizligi pek kapatmiyor zaten bebek çok küçük daha siz yiyinde sütünüz artsın bence