Kızlar merhaba 😔
kızım dün tam 4 aylık oldu kontrolde kilo almadığını farkettik.Çok kusuyor diye motillium şurup başladık.Ayrıca kansızlığıda var.
Acaba 1 çay kaşığı pekmez verebilir miyim ? Zararı olur mu? Ufaktan yemeklerin suyunun tadına baktırayım mı ? Ne yapayım bilemedim.
(arada mamada veriyorum)