tontisbebegim babam annem kardeşim aynı evde babam eşiniz gibi nezle gibiydi testi pozitif çıktı bi de delta annem babamla yatağı bile ayırmadı maske takmadı tuvalet banyo mutfak ortak zaten babam 1-2 günü grip gibi geçirdi ve ardından hiçbir şey olmamış gibi sapasağlamdı evdeki kimseye bir şey de olmadı şükür 🙏🏻 bizde testin yanlış olduğunu düşünüyoruz delta olmasına rağmen 14.günde sonlandı karantina kontrol testi bile istemediler