Kızlar merhabalar 🌸 Eşim cezaevinde memur. Her sene mevsim geçişlerinde nezle olur burnu tıkanır birkaç gün. Neyse. Savcı bunlar olduğu için test yaptırması için zorlamış ve pozitif çıktı. Açıkçası evde dikkat etmedik. Aynı odada yattık kalktık, babası oğlumdan uzak durdu ama ben durmadım yan yana oturmaksa oturmak. Ne bende ne bebeğimde hiçbirşey yok. Yani aynı rutin hayat. Ve iyileşti bugün. Tamamen eski haline döndü. Biz pcr testinin yanlış sonuç verdiğini düşünüyoruz ve tekrar test yapılmasını istiyoruz eminiz çünkü, negatif çıkacağından. Ama 14 gün dolmadan yapılmıyormuş. Bu 14 gün karantina bazı planları bozdu, acaba evimizin hemen önündeki sağlık ocağına gidip yeni bir test yaptırabilir miyiz? Veya nasıl yapabiliriz fikir verir misiniz?❤️