Tombikdonerartikcokpahali yok hayır bende kullandım zaten ona göre veriyo Dr ama sakın emzirmekten vazgeçme enfeksiyon olduğu için antibiyotik şart. Bide benim sağma makinam manueldi süt çıkmıyodu resmen. Sonra hastanenin makinasını kullandım o sayede biraz açıldı. Mutlaka hastaneninkinş kullan derim çünkü çok güçlü çekiyo çok iyi geliyo