Arafinannesi Momys_-girl Canım geçen sene lcw bu tulumdan almıştım 2.5 togdu sanırım o kadar sıcaktı ki bi gün üşümedi içi battaniye gibiydi böyle birşey tavsiye ederim🤗
sincaptanhallice Momys_-girl kozmonotlar harika bence. Astronot mont da deniyor. Dolaptan vs uyguna bakabilirsin
ceyhunun_annesi Momys_-girl cıvıl e bebek minicity oralara bakıyorum şimdi uygun bisey alicam bakalım
OzlemAlisa Momys_-girl o aylarda en rahatı astronot mont oluyor çokta tatlı zaten büyüyünce giyemiyor o montu 😀
ceyhunun_annesi Momys_-girl daha çok araştırmadım lcw toptan deposu var bizim burda ordan bakıcam bi belki daha uygun bulurum
elifineylulu Momys_-girl Ben kızıma geçen kış LC Waikikinin montunu giydirdim 6-9 aylıktı canım aldığın yerde yok olabilir ama çoğu yerde küçük mont var başka yerlere de bakabilirsin