Emine_1245 evdeki yemeklerden zaten yiyor, benim o konuda sıkıntım yok, hatta hoşuma bile gidiyor her gün taze ev yemeği yiyor diye. Börek hazır ve aşırı yağlı olduğu için çok canım sıkıldı, yani faydalı hiçbir yanı yok. Ben bir kere yedim sonrasında midem bulandı yağından ama o da ayda yılda bir denk gelecek bir şey, o yüzden takılmak istemiyorum. Fakat paketli gıda konusunda malesef laf arasında vermeyelim iyi değilmiş desem de bir iki gün sonra yine tattırdığını, verdiğini öğreniyorum. Ya benim artık bu konuda biraz rahatlamam lazım, yada rahatlamam lazım😁 çünkü kayınvalidem bugün tamam deyip 2 gün sonra aynı şeyi yapan birisi. Kilolarca vermiyor evet tek tesellim bu. Teşekkür ederim yorumunuz için🌹