MerveAkbs [bilinmeyen] aynen ben de anca ayakta ve poposuna vurarak emziriyorum bir de bebek uyutucu diye bir uygulama var orda anne karnı sesi var onu açarak sakinleştirebiliyorum.
Melis16 Merhaba arkadaşlar benimde bebeğim memeyi reddetti 15 gün malesef mama kullandım ama çareyi sütümü sağıp biberonla içermekte buldum. Daha sonra sütün tadına kokusuna alıştı ve uyur uyanıkken memeyi verdim hep özellikle geceleri öyle öyle alıştırdım zor bir süreç ama ben bu şekilde aştım ve bebeğim şimdi anne sütünden başka ilaç bile almıyor biberonu reddediyor öğürüyor
Esrahamza78 Benim bebeğim memeye alınca uyuya kalıyordu ne kadar uğraşsam bi iki anca alıyordu o yüzden mecbur biberona geçtim şimdi tamamen bıraktı memeyi. Üç gündür falan hiç ağzına almıyor zorla versem ağlama krizine giriyor ne yapacağımı şaşırdım gece yarı uyurken verdim yine ağladı bıraktım bu durumu yaşayıp da sonradan düzelen var mı😞gün geçtikçe imkansız halengelecek diye korkuyorum
Emine55 [bilinmeyen] şuan yazdığımızı okuyunca sevindim BNde benim bebeğim yarın 4. Ayına giriyor ama doğduğundan beri hep 15 dk falan emerdi atak haftasına girdik ve meme reddi tabi 5 dk falan emiyor ama sık emiyor kilo alımıda iyi dün akşam ki postta bebeklerinin 120 cc ye kadar anne sütü içtikleri duyunca bebeklerin çok üzülmüştüm bizimki hayatta içmez yani her ayda 1 kilo aldı
Zynp35 Eagil bi yazida okudum annenin parfüm kullanmasi meme reddine yol açıyormuş annesinin konusunu alamaynca yabançiyormus bebek
Hulya Prensesnannesi ben de o dediğin serumdan 10 tane var sipariş etmiştim fakat beceremedim onu da kabul etmedi bebeğim şuan boş boş duruyor evde mecbur biberonla mm vermeye başladım 😥
Selinto Aslihusein aminn Miniklerim03 ben mamayı toplasan 10 kez grce kolik ağlaması olduğunda verdim sanırım. Ondan alıştı bide emzikten
ZeynepAdam İlk hafta memeyi bıraktı sarılıktan dolayı mama verdim biberonla acentin anne akışlısına rağmen yine de bıraktı kızım. Aramızda inatlaşma başladı bakyım olmuyor emzirme yöntemlerini araştırdım şırınga kullanıyorum şuan mamayı o şekilde veriyorum ve meme yi çok seviyor :)
aydan Merhaba anneler bizim cok şükür böyle bi sorunumuz yoksa bi arkadaşımdan biliyorum belki sizinde işinize yarar diye tavsiye edeyim dedim mimijumi diye biberon var özel yapim bebeğe anne memesi hissi veriyo ve kullananların neredeyse hepsi memnun sizde deneyebilirsiniz
Zynp35 [bilinmeyen] oyyy deme kiz oyle emmek zor gelir kolylik ararlar minnaklarmz cok degerli bazen ofkelenyorz evet ama nasl üzülüyorum sonra birtek bize muhtaclar bizden baska kimse rahatlatamyor onlari kuzum ne kadar mutlu oluyor kollarmda😊
Gungun [bilinmeyen] benmde öyle oldu bibern ve silikon uca alıştı 3 4 gn ugraştm sabrettm başnda oturup 3 saat bekledm emmesi için şuan alştı öok şükür . Arada kaşıkla 2 3 kaşık anne sütü vermştm . Doktorumuz asla biberm ve şırınga vermeyin dedi çok zorda kalr almaz arada kaşkla vern dedi azar azar