Prensesnannesi
[bilinmeyen]
Kilo durumunuz ne kızlar benim oğlum da 3 buçuk aylık iki ay boyunca hem emzirdim hem sağdım sütü biberonla verdim mecbur kaldım öyle yapmaya çünkü sadece göğsümü emmiyordu oğluma doğduğu günden beri istemediği hiç bir şeyi yaptıramıyorum ebe bile şaşırdı bir bebek nasıl süte hayır der diye neyse işin özü geçen ay biberonu bıraktım sadece emzirdim ama öğün araları uzadı çünkü her verdiğimde almadı istediği zamanlarda emdi sadece ve süreleri kısaydı 3 aylık kontrolümüzde maalesef sadece 250 gr aldığını ve çok az olduğunu öğrendik şimdi
15 gün bekliyoruz kilosu artmadıysa doktor mama dedi 😔 bende buna üzülüyorum işte ☹️