ANNEBALIIII kefir taneleri oluyor öncelikle onu temin etmeniz lazım. Ben komşumdan almıştım. Oda ısısından bi tık suçla süte tanelerı atıyorum. Kavanoz kapağını kapatıp 24 saat mayalandırıyorum. Sonrasında süzek yardımı ile süzüp süzekte kalan kefir tanelerimi bir daha mayalamak üzere dolaba kaldırıyorm