Umutalim Ben ikinci şişedeyim çok çok iyi geliyor bebeğim emmiyor sağarak veriyorum düzenli de sağamıyorum sütüm kesilmediyse solgardan🌼 ikinci şişenin kargosunu beklerken üç dört gün kullanmadım yarı yarıya azaldı sütüm
eceunverkanra MDG_ Ben iki hapi ayni anda iciyordum, mesela kahvalti yaptim ardindan 2 hap, ogle yemeginden sonra 2 hap gibi😌