MDG_ Kızlar doktor süt arttırıcı Solgar B12 vitamin bira mayası yazdı ama içime kurt düştü bira mayası deyince sizce kullanmalı mıyım kullananlar var mı?
bebekhikayesi_1 MDG_ BESTLAK DAMLA öneririm içeriği %100 bitkisel kullanımdan 2 saat sonra göğüsleriniz doluyor. Ay bugün kaç kez yazdım ya üreticisi sancaklar artık😅
dmlklc MDG_ ben kullandım hem obu hem de mayya dilruba hanımın önerdiği tableti. Çok da memnun kaldım
Alptekinyusuf MDG_ mayayı bilmiyorum ama solgar b12 ile bestlak damla kullanın taş gibi oluyor süt doluyor ben cok memnunum ozellikle geceleri vucutta dınlenince etkisi daha fazla oluyor
bebekhikayesi_1 MDG_ önemli olan boyu değil işlevi😁😁😁 Süt getirebilecek bütün bitkilerin konsantresi o küçük şişe.. suya karıştırıp içiyorsunuz. Zaten 1 şişe fazla fazla yetecek bidaha ihtiyacınız olmayacak emin olun..
bebekhikayesi_1 MDG_ çok gitmesi önemli değil ki hemen etki ediyor kalıcı oluyor sürekli kılanılması gereken birşey değil. çok da gidiyor ama doğru😁
eceunverkanra MDG_ Günde 2serden 3 defa toplamda 6tablete kadar alinabiliyor. Her yemek sonrasi aliyordum. Uzerinde de kullanma onerisi bu sekilde yaziyor.
Ada-Lina Instagram’daki bir emzirme danışmanının tavsiyesiyle aldım 2 gündür kullanıyorum sabah iki akşam iki tane alıyorum öğlende promalt içiyorum henüz bir faydasını görmedim inşallah işe yarar 🙏🏻
eceunverkanra MDG_ Ben iki hapi ayni anda iciyordum, mesela kahvalti yaptim ardindan 2 hap, ogle yemeginden sonra 2 hap gibi😌