Ecemommy valla bende hemen emzirmiştim geçen yine burda yorum yaptım birisine benim çocuklarımın hem devlette hem özelde doktorları var ayrıca aile hekimimiz var herkesin olduğu gibi kendi akrabalarımda doktor olan sağlıkçı olanlar var herkese sordum bu aşı emzirme çocuk bebek olaylarını bana kimse demedi aman olma aman emzirme 12 saat geçsin falan demediler yani ebeye sordum en son emzirebilirsin bi sıkıntı olmaz dedi ve iki dozuda oldum şükür bi sorun olmadı bebeğim bide ilk dozda daha 2 buçuk aylık falandı