Sedanindenizi benm bebeğim 55 günlük, ilk dozu bugün ikinci dozu ekimde olup çalışmaya başlayacagım kısmetse. Öğretmenim gecen sene sekizleri okuttugum için pandemi sürecinde yüzyüze ders işlemeye devam ettim. Sınıflarda her hafta pozitif cıkanlar oldu öğrenciler temaslı sayılırken biz öğretmenler temaslı sayılmadık ve okula gitme zorunda bırakıldık. Köy okullarına aşı hakkı verildi ama bizlere aşı önceliği verilmedi merkezdeyiz diyeöyle Allah a emanet bi şekilde hamilelik + okul covidsiz gecirdim seneyi şükür 😅