LaraCroft evet canım hediye kartı gibi bir kart veriyorlar içine yükletiyorsunuz en az 1 seneydi sanırım içindekini kullanma süresi. Ben Hm’den Zara’dan LCWaikikiden netten çok alışveriş yaparım indirim kovalarım hep çoğu aldığım şeyi de beğenmem karta yükletirim mağazaya gidip. Sonrasında da ihtiyacım olduğu takdirde az az çektiririm. Doğum gününde gelen hediyelerini özellikle hep karta yüklettim ihtiyaçlarını aldım oğlumun, bazen kendime de aldığım olabiliyor 🌸☺️