Çok erken değil mi ? Bazı bebekler başını zor tutuyor o ayda.. ben 10 aylıkken koydum kızımı. O da biraz kendimi rahatlatmak açısında çünkü sürekli yürümek istiyordu .. ama kendisi ayağına basmıştı 9aylıkken bir de adımlıyordu, fakat desteksiz yürüyemiyor