Ddefne20 bebeğin gelişimine bağlı olarak değişen bir durum. Takibini yaparak en iyi siz anlarsınız hazır olup olmadığını. Benim bebeğim 4 aylıkken koltuk kenarlarına tutunarak dikilebiliyordu mesela yani yürüteç rahatlıkla kullanabilecek durumdaydı. Yürütece bende baya ihtiyaç duyuyorum oğlum sürekli yürümek istiyor çünkü kendi kendine birşeyler yapabilmesi de özgüveni açısından çok kıymetli olurdu. Ancak örümcek tipi yürüteç ciddi anlamda konunun uzmanları tarafından hiç önerilmiyor. İtmeli yürüteçler için ise erkendir muhtemelen dengeyi sağlaması çok zor 4 aylık bebeğin, düşerler sağa sola :) o yüzden ben iki modelden de alamadım, 5 aylığız anne eli tutarak yürüyoruz :)