Ah sizi o kadar iyi anlıyorum ki salondan halimi bile kaldırdım 4 aylık şu an reflu dediler ilaç kullandık geçmedi bende bıraktım ilacı falan ilaç ta kullanmıyorum artık bazen 2 dk yalnız bırakıyorum saçına kadar kusmuk olmuş her gün makine çalışıyorum bi odada her gün çamaşır asılı 😂 alıştım artık bende bu duruma az az sık emziriyorum 4 aylık olmasına rağmen hala 1.30 saatte bir emiyor ama en azından daha az kusuyor şu an bide hemen yatirmamaya calisiyorum emzirince yatirdigim anda kusuyor yoksa bazen yatırmazsam da kusuyor ama Garip bi ikilem beklemekten başka çare yok bence ama kilo alımı çok iyi çok şükür zaten reflüsü var sa kilo kaybı varsa şurup kullanılmalı bence ben kilosunda sorun olmadığı için bıraktım şurubu