Bu postu ağlayarak çok özür dilerim isyan ederek açıyorum diyebilirim. Bebeğim 4 aylık 4 aydır kusması bitmedi. Bu kusmanın sıklığını nasıl anlatabilirim bilmiyorum. Örneğin meme emiyor koyuyorum yerine hemen önlüğünü almaya gidiyorum üzeri ıslanmasın diye geldiğimde çoktan kusmuş oluyor. Bazen memeyi emerken kafasını kaldırıyor kusuyor. Hâl böyle olunca doyup doymadığını anlayamıyorum. Karnı aç oluyor ezmiyorum, kusuyor. Bu çocuk doymuş mu oluyor doymamış mı. O kadar zor ki kusan bebek. Sürekli gece bile üzeri ıslak mı kontrolü yapıyorum. Benim üzerim daima ıslak zaten, kusmukla yaşamaya çoktan alıştım. Halım koltuklarım heryerimiz kusmuk lekesi. Var mı bunu benim gibi böyle yoğun yaşayanınız😔